joi, 23 iulie 2009

Raspuns la mesajul uni mic intreprinzator

USOR MAI , NU VA MAI ARATATI FRUSTRARILE PERSONALE !!!!!!!! PT TOTI CEI CARE CRED CA PATRONII SUNT NISTE NENOROCITI --- AM INCEPUT AFACEREA IN CONSTRUCTII CU BANI IMPRUMUTATI DIN BANCA (CASA GAJ),AM PLATIT MILIARDE IMPOZITE SI TAXE LA STAT , NU AM AVUT NICIODATA INTARZIERI CU PLATA TVA-ULUI SI A CARTILOR DE MUNCA SI NICIODATA NU AM INTARZIAT CU SALARIUL CATRE ANGAJATI . ASTA PT CA AM MUNCIT COT LA COT CU EI ,10-12 ORE PE ZI SI STIU CUM ESTE .IN MOMENTUL IN CARE MI-AM PERMIS AM ANGAJAT SEF DE SANTIER PT A PUTEA DEZVOLTA EU AFACEREA MAI BINE .EU VIN PRIMUL LA FIRMA 07.30 SI PLEC ULTIMUL 23-24.00 IMPREUNA CU SOTIA MEA .NU STIM CE ESTE ODIHNA SI CE ESTE VIATA DE FAMILIE .IN VREMURILE BUNE PLATEAM 15-30 MIL SALARII , IESEAM CU ANGAJATII LA IARBA VERDE , DADEAM PRIME . ACUM AM DE ALES INTRE A DA AFARA 15 DIN 30 SI A DA ACELEASI SALARII SAU A-I TINE PE TOTI SI A DA SALARIILE DE CARE VORBEAM. VOI ,,DESTEPTILOR,, CE ATI FACE IN LOCUL MEU? IAR DACA AM CASTIGAT MILIARDE AM FACUT-O PT CA AM RISCAT SA-MI PIERD CASA , PT CA NU STIU CE INSEAMNA SA FACI O PLIMBARE PRIN PARC SAU SA STAI SEARA CU SOTIA SAU PRIETENII LA O TERASA . ASA CA NU MAI HULITI ,FITI VOI IN STARE SA FACETI CEVA IN VIATA , SA VEDETI CUM ESTE SA RISTI SA RAMAI PE STRADA IN FIECARE LUNA DACA NU MERGE BUSSINES UL SI APOI SA VORBITI DESPRE CUM ESTE SA FII PATRON SI SA AI MILIARDE IN CONT !!!!!!! IAR DESPRE IMBOGATITII PESTE NOAPTE AVETI DREPTATE , ASTIA SUNT INFRACTORI , NU PATRONI!!!!! SA AVETI O ZI BUNA !!!!! SI DE MUNCA !!!

Draga Loco,
din cate spui vad ca esti un om de isprava si de toata lauda, care se zbate cu disperare sa faca ceva in tara asta blestemata. Eu nu-ti ascund pozitia mea politica, sunt marxist si militez pentru rasturnarea sistemului capitalist pe care il consider profund nedrept si inuman, responsabil de alienarea omului indiferent de pozitia sa sociala: patron sau angajat. Te-ai intrebat oare vreodata daca chiar merita sa-ti irosesti viata, "atunci cand dupa moarte rasplata nu v-asteapta" cum spune poetul, lucrand 12-14 ore pe zi la firma pana la epuizare. Vei spune, nu-mi pasa, lucrez pentru mine, sunt independent, fac ce vreau, ce imi place si asta imi e deajuns. Si daca ti-as demonstra ca toate astea nu sunt decat o iluzie ce ai zice atunci? Sa incepem cu prima afirmatie:lucrez pentru mine. Nu draga Loco, nu lucrezi pentru tine, ci esti si tu la randul tau angajat de un capitalist mai avut, pentru a executa o parte din lucrare, capitalist care si el la randul sau este angajat de un capitalist si mai mare. Iar tu, de data asta in calitate de firma, nu faci decat sa impartasesti soarta angajatilor tai. Numai ca de tine e mai rau decat de ei. Ei pot beneficia la greu de ajutor de somaj, de sprijinul moral al societatii, pe cand tu esti blamat iar majoritatea "prietenilor" iti doresc sa clachezi. Sa vedem daca esti independent. E limpede ca nu esti, caci daca ai fi, n-ai suferi din cauza crizei. Rezulta ca atarni nemijlocit de capitalistul care te angajeaza in calitate de firma. Numai ca esti ca un artist de circ care evolueaza fara plasa. Te sprijina statul cu ceva ? Nu, caci statul nu-i sprijina decat pe marii capitalisti pentru care tu te bucuri ca lucrezi. Ii pasa cuiva ce se intampla cu tine si cu muncitorii angajati de tine ? Nu. Iti da cineva inapoi miliardele care l-ai dat ca impozite si taxe si care au ajuns peste granita? Nu. Si acum sa tragem linie:
Deci pentru a fi lasat sa lucrezi pentru nustiu care capitalist a trebuit sa-ti pui casa gaj, sa risti sa dormi in strada si n-ai riscat numai soarta ta dar si pe cea a sotiei tale, ai angajat muncitori pe banii tai si pe riscul tau fara sa-ti garanteze nimeni nimic.
Iar acum trebuie sa te bati cu criza de unul singur si cu amenintarea de a fi expropiat daca ramai fara bani sa-ti platesti lizingurile sau creditele bancare.
Caci soarta micilor intreprinzatori e mai cruda decat s-ar parea la prima vedere ei fiind amenintati nu numai cu declasarea sociala dar si nemijlocit cu somajul.
Iata cum premiaza capitalismul pe cei ce muncesc.

Niciun comentariu: